A tesztersor feladata, elektromos hajtású autók inverteréhez szánt teljesítmény modulok kivágása és villamos tesztelése.
A teljesítmény modulok öntött gyűjtősínben (leadframe) érkeznek az bemeneti oldalon, keretenként három darab. Mindegyik modul DMC és szöveges lézergravírozott jelölést kap.
A modulokat 3 pozícióban szervopréssel működtetett kivágó szerszámok vágják ki a keretekből, egyes terméktípusoknál a modul érintkezőit igény szerint meg is hajlítja. Egy AOI (Automatic Optical Inspection) ellenőrzi a vágás és hajlítás minőségét. A nem megfelelő darabok NOK zónába kerülnek.
Ezután a modulok villamos paramétereinek mérése következik négy lépésben: szobahőmérsékleten, 165 C°-on, 155 C°-on, majd újra szobahőmérsékleten. A mérések közötti melegítést 1-1 U-alagútas fűtőkabin, a szobahőmérsékletre történő visszahűtést vízhűtéses berendezés biztosítja. A nem megfelelő darabok NOK zónába kerülnek.
A tesztelt, és OK-nak minősített darabok késztermékpalettára kerülnek, mely paletták a tesztelési folyamat leállítása nélkül zsilipajtón keresztül cserélhetőek.
Az kivágási és formázási, valamint a tesztelési folyamat teljesen automatizált az alapanyag betöltéstől a készterméktálcára történő elrendezésig.
A beépített AOI (Automatic Optical Inspection) és szortírozó megoldásoknak köszönhetően a darabolással előkészített félkész termékek méret és alaki minősítése automatikus, valamint MES vezérelt SPC (Statistical Process Control) teszi lehetővé, hogy a gép villamos tesztelő berendezéseinek önellenőrzése sem kíván szakértői beavatkozást.
Poka-yoke elveknek megfelelő, szenzorokkal ellenőrzött manuális szerszámcsere, valamint MES-el támogatott szoftveresen teljesen automata adaptáció garantálja a gyors, és hibamentes átállást a különböző termék típusok között.
Párhuzamosított villamos teszteléssel a sor alacsony ciklusidővel biztosít nagyfokú termelékenységet, magas autóipari minőségi elvárások mellett, minimalizált munkatérben.
Elektromos hajtású autók inverteréhez szánt teljesítmény modulokat alacsony ciklusidővel, kiemelt precizitással, operátori beavatkozás nélkül, autóipari szabványok által megkövetelt környezetben kell kivágással hajlítással előkészíteni, majd különböző hőmérsékleteken villamosan tesztelni, osztályozni.