A tervező neve
Kategória
A gép funkciója
Az állomás feladata a hajtókarok szétcsavarozása, a forgácsok eltávolítása és a hajtókar csapágyazása. A beadagolt hajtókarokat a gép automatán szétcsavarozza, egy rázópadon a tört felületről lehulló szemcséket eltávolítja, majd a hajtókar típusnak megfelelő siklócsapágyat belepréseli a szétválasztott hajtókar alsó és felső felébe.
Mitől más ez a gép, mint a többi hasonló ipari megoldás?
A berendezés rendkívül gyors (25-25sec / 4 db hajtókar), ugyanakkor megbízható. Az állomás négy különböző típusú hajtókar és kilenc különböző csapágy, valamint ezek építési variációit képes kezelni.
Milyen ipari igény hívta életre a gépet, milyen problémát old meg?
A gép építésénél az egyik legfontosabb elvárás az volt, hogy emberi kéz beavatkozása nélkül kerüljön a főtengely csapágy, a hajtókarba, ezzel meggátolva a korrózió esetleges kialakulását.